Jytte fra Marketing
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger vores strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Dette foredrag fokuserer på at omsætte 50 års forskning i menneskelig adfærd til at svare på spørgsmålet: Hvordan ændrer vi andre menneskers adfærd, så vi kan skabe forandringer? Uanset om det handler om salg, ledelse, compliance eller noget helt fjerde.
Foredraget vil blandt andet komme ind på:
- Hvorfor er mennesker irrationelle – og hvordan kan vi udnytte det
- Hvorfor mennesker ikke gør helt oplagte ting, der er i deres egen interesse
- Hvordan vi kan bruge adfærdspsykologien til at skabe forandringer.
Det bliver underholdende, dynamisk og tankevækkende.
Morten Münster
Med en baggrund som partner i BRO Kommunikation grundlagde Morten Münster The Nudging Company for fem år siden. Her opdyrkede han sammen med en masse dygtige kollegaer adfærdsdesign som felt. Morten Münster har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.
Derudover er Morten Münster fast skribent for Børsen, hvor hans populære blog om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker det seneste år. Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk.
Morten Münster er en fremragende foredragsholder og ikke mindst forfatter til de to bestsellerbøger om adfærd: Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter (2013) samt senest bestselleren Jytte fra marketing er desværre gået for i dag (2017).